Рішення від 20 лютого 2024 року про затвердження регіональної программи національно - патріотичного виховання дітей та молоді на 2024- 2028 роки
Мета виховної роботи:
- набуття учнями ліцею соціального досвіду, успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.
Завдання виховної роботи:
- системний підхід до управління виховним процесом ліцею, постійне оновлення його змісту, якісна реалізація концепції громадянського виховання особистості;
- досягнення ефективності роботи ліцею щодо координації діагностико-профілактичної, просвітницької роботи гімназії, сім’ї, громадськості, правоохоронних органів щодо запобігання правопорушенням, бездоглядності та іншим негативним проявам;
- забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, вивчення родоводу, залучення дітей до вивчення народних звичаїв, обрядів, виховання національної свідомості і самосвідомості;
- формування громадянина – патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю;
- виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини та з повагою ставиться до традицій і культури інших народів;
- створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
- виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я;
- підготовку молоді до оволодіння військовими професіями, формування психологічної та фізичної готовності до служби в Збройних Силах, задоволення потреби підростаючого покоління у постійному вдосконаленні своєї підготовки до захисту Вітчизни.
Основні орієнтири виховання учнів:
- формування ціннісного ставлення до суспільства та держави;
- формування ціннісного ставлення до культури та мистецтва;
- формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей;
- формування ціннісного ставлення до природи;
- формування ціннісного ставлення до праці;
- формування ціннісного ставлення до себе.
Коментарi